מה מנחה אותנו ?
אמינות ואיכות השירות
פרויקטים רבים שביצעה הקבוצה עד היום מהווים ליבה של קווי ייצור ותהליכים קריטיים אחרים, לפיכך, חרטה הקבוצה על דגלה את נושאי האמינות ואיכות השירות. לקבוצה מוניטין של מצויינות בנושאים אלה!
הקשבה: ב-DNA שלנו
הקשבה לצרכי הלקוח היא מרכיב עיקרי ב-DNA של אסמבלי: אנחנו מספקים ללקוח את מה שהוא באמת צריך. מנגנוני ניתוח הדרישות שלנו, מנגנוני העברתן לפיתוח והמעקב אחר ביצוען, נסיוננו הרב, וההקפדה על כ"א בעל אוריינטציית שירות מאפשרים זאת.
מהירות תגובה
מרכז הפיתוח של אסמבלי מחולק בין ישראל לחו"ל, ומאפשר לנו לספק מענה מהיר לכל דרישה: אנו מניידים מומחים בין פרויקטים ומעסיקים רק את הטובים ביותר!
הערכים שלנו
מצויינות
- להיות הכי טוב!
- להוביל, ליזום תוך חתירה לשיפור מתמיד
- לחשוב מחוץ לקופסא
- להוביל, ליזום תוך חתירה לשיפור מתמיד
- לחשוב מחוץ לקופסא
מקצוענות
- להכיר היטב את התחום שבו אנחנו פועלים
- לראות את מכלול התמונה לצד החלקים המרכיבים אותה
- לתכנן לפרטי פרטים ולאלתר כמה שפחות
- לעשות נכון בפעם הראשונה
- לראות את מכלול התמונה לצד החלקים המרכיבים אותה
- לתכנן לפרטי פרטים ולאלתר כמה שפחות
- לעשות נכון בפעם הראשונה
אחריות ומחוייבות
- של כל אחד מאיתנו כלפי החברה ושל החברה כלפי עובדיה
- אחד כלפי השני
- שלנו כלפי הלקוחות שלנו ועל העבודה שאנחנו מבצעים
- כלפי הסביבה
- אחד כלפי השני
- שלנו כלפי הלקוחות שלנו ועל העבודה שאנחנו מבצעים
- כלפי הסביבה
אמינות ויושרה
- הגינות ואמינות מקצועית מול הלקוחות תוך שמירה על האינטרסים של הקבוצה.
- קיום הבטחות ועמידה מאחורי המילה שלנו. הבטחנו אז אנחנו מחוייבים להבטחתנו
- להיות אסרטיביים ולדעת להגיד את עמדתנו כשנדרש.
- קיום הבטחות ועמידה מאחורי המילה שלנו. הבטחנו אז אנחנו מחוייבים להבטחתנו
- להיות אסרטיביים ולדעת להגיד את עמדתנו כשנדרש.